وبلاگ

شیک ترین مدل های عینک بدون فریم – تقریباً نامرئی! 

عینک بدون فریم خلبانی دوپل 0785

910,000 تومان
انتخاب گزینه‌ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

عینک بدون فریم گرد 0721

1,250,000 تومان
انتخاب گزینه‌ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

عینک‌های بدون لبه یا بدون فریم مانند هر عینک دیگری دارای مزایا و ویژگی‌هایی هستند که آن را نسبت به سایر مدل ها منحصر به فرد می نماید. در این مطلب بیایید بررسی کنیم که آیا عینک های بدون لبه برای شما مناسب هستند یا خیر!

جدیدترین مدل های عینک بدون فریم در سایت « تهران عینک »

شما عزیزان می توانید در سایت « تهران عینک »، انواع فریم عینک مردانه و فریم عینک زنانه را با بهترین درجه کیفی خریداری نمایید. این محصولات وارداتی هستند و از بهترین برندهای حال حاضر عرضه می گردند.

جدیدترین مدل های عینک بدون فریم در سایت ما موجود است! بیشمار مدل به روز و ترند شده را می توانید در دو کالکشن « عینک مردانه بدون فریم » و « عینک زنانه بدون فریم » مشاهده نمایید. بهترین فریم های عینک زاویه دار، دو پل، گرد، رینگ دار، گربه ای، با انواع فرم صورت ها هماهنگ می شوند و مورد پسند سلایق مختلف قرار می گیرند. پس از انتخاب مدل موردنظر، به سادگی می توانید آن را به صورت آنلاین سفارش دهید. سفارش ها در کوتاه ترین زمان به سراسر کشور ارسال می گردند.

توجه: اگر ساکن شهر تهران هستید می توانید از « امکان تست حضوری در محل » برخوردار شوید. مدل ها برای شما ارسال می گردند و می توانید با تست هریک بر روی صورت، عینک موردنظر را انتخاب و خریداری نمایید.

کیفیت محصولات « فروشگاه تهران عینک » حرف اول را می زند! کلیه فریم های وارداتی با قیمت مناسبی عرضه می گردند. 

عینک بدون فریم رینگ دار جدید

جدیدترین عینک رینگ دار

مزایای خرید عینک بدون فریم

از جمله مهم ترین مزیت های انواع مدل های عینک بدون فریم می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

تقریباً نامرئی 

مدل های عینک بدون فریم برای هر دو جنسیت مناسب هستند و گزینه خوبی برای افراد شیک پوش به شمار می روند. عینک های بدون فریم کمتر روی صورت دیده می شوند. تحقیقات هلموت لیدرز نشان می‌دهد افرادی که از عینک های بدون رینگ استفاده می کنند، جذاب‌تر و با اعتماد به نفس‌تر از افرادی به نظر می رسند که فریم کامل دارند. دلیل این موضوع، توجه به چشمان فرد در روابط است تا عینک.

به علاوه سبک تر هستند و در ساعات طولانی کمتر باعث ایجاد خستگی و فشار در ناحیه بینی و چشم ها می شوند. در این حالت چشمان شما دیگر در زیر نور فلورسنت چراغ های اداری، خسته به نظر نمی رسد. همچنین خانم ها به راحتی می توانند آرایش چشمان خود را به نمایش بگذارند.

مدل عینک بدون فریم

سازگار با فرهنگ

انواع مدل های عینک بدون فریم، ظاهر یکنواختی را از فرد به نمایش می گذارند، در نتیجه با فرهنگ هر نوع جامعه ای هماهنگ و سازگار هستند. استفاده از این مدل ها در محیط های کاری کاملاً بیانگر باور حرفه ای شخص می باشد.

مطلب پیشنهادی
عرضه انواع عینک کائوچویی جدید از برندهای مطرح

میدان دید وسیع

فراتر از ظاهر عینک های بدون فریم، این مدل ها یک مزیت عملی مهم نسبت به مدل های دیگر دارند. عینک های فول فریم اغلب دارای میدان دید محدودی هستند. افراد می توانند نقاط کور را به خصوص در اطراف خود تجربه کنند. گزینه های Frame less این محدودیت را تا حد زیادی حذف می کنند، زیرا هیچ مانعی برای مسدود کردن نما وجود ندارد. البته باید اذعان داشت تنها راه برای حذف کامل موانع میدان دید، استفاده از لنزهای تماسی یا جراحی اصلاحی است.

پاسخ به چند سوال متداول

1- آیا قیمت مدل های عینک بدون فریم از مدل های فول فریم کمتر است؟

از آنجایی که برای ساخت گزینه‌های بدون فریم از مواد کمتری استفاده می‌شود، اغلب نسبت به سایر گزینه‌های نیمه یا فول فریم مقرون به صرفه‌تر هستند. با این حال، قیمت کلی یک فریم، به نام و برند تجاری سازنده و تأمین کننده عینک و مواد مورد استفاده در تولید بستگی دارد.

مطلب پیشنهادی
عرضه مدل‌های لاکچری فریم عینک

2- آیا فریم های بدون لبه بادوام هستند؟

عینک‌های بدون فریم بیشتر از عینک‌های کامل یا نیمه لبه‌دار، مستعد شکستگی هستند، زیرا فاقد یکپارچگی ساختاری قاب بسته می باشند. برای حل این مشکل، نوع جنس متریالی که برای ساخت بازوها و پل بینی استفاده می شود، بسیار حائز اهمیت است.

عدسی ها در عینک های بدون لبه بیشتر در معرض دید قرار می گیرند و باید از مقاومت بالایی در برابر ضربه برخوردار باشند. خصوصاً در مورد نمره های بالاتر که عدسی ها ضخیم تر می شوند، نیازمند ثبات بیشتری خواهند بود.

با این حال، بسیاری از عینک‌های دارای بازوهای فولادی یا تیتانیوم و قطعات باکیفیت دماغه می‌توانند در برابر شکستگی مقاوم تر باشند، اما آنچه که مسلم است، در مورد هر عینکی احتیاط لازم است!

مدل بدون فریم رینگ دار

مدل عینک بدون فریم رینگ دار

3- آیا این مدل ها برای نسخه های بالاتر مناسب نیستند؟

مردم اغلب به اشتباه تصور می کنند که فریم های بدون لبه فقط برای نسخه هایی با نمره پایین مناسب هستند، اما شما می توانید از این قاب ها برای نمره های بالاتر نیز استفاده کنید. با این حال، فریم های نیمه لبه و لبه کامل، سبک ترجیحی عینک برای عدسی های ضخیم تر هستند، زیرا پشتیبانی بیشتری ارائه می دهند. اما اگر مراقب باشید، دلیلی وجود ندارد که نتوانید از عینک بدون فریم استفاده کنید.

4- آیا خرید عینک بدون فریم مُد روز هستند؟

یکی از ویژگی های زیبای قاب بدون فریم، تطبیق پذیری آن است. در حالی که عینک های لبه دار اغلب مُد می شوند و از مُد می افتند، بسته به روند فعلی، مدل های بدون لبه همیشه مُد هستند. هدف از ساخت فریم بدون لبه، محدود کردن حواس پرتی از جذابیت های اجزای شما است.

مدل عینک بدون فریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *