وبلاگ

عرضه انواع عینک کائوچویی جدید از برندهای مطرح

عینک کائوچویی جدید

عینک ترکیب کائوچو فلز گربه ای دوکاوره دسته فلزی 01084

1,200,000 تومان
انتخاب گزینه‌ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

فروشگاه ” تهران عینک ” عرضه کننده انواع فریم عینک کائوچویی جدید با بهترین کیفیت از برندهای مطرح خارجی می باشد. این محصولات با طراحی مدرن و شیک از جذابیت بصری زیادی برخوردارند. همگی مدل ها براساس ترندهای روز عرضه می گردند.

انواع عینک کائوچویی جدید

فریم‌های کائوچویی محبوب‌ترین انتخاب هستند، زیرا معمولاً قیمت کمتری دارند، سبک وزن هستند و در رنگ‌ها و سبک‌های مختلف عرضه می‌شوند. البته مدل هایی که از برندهای مطرح عرضه می گردند، قیمت بیشتری دارند. گزینه های مختلفی برای انتخاب فریم عینک وجود دارد. برای خرید عینک طبی یا آفتابی باید چند المان را درنظر بگیرید:

  • رنگ
  • دوام
  • وزن
  • برندهای مورد علاقه
  • مواد ضد حساسیت
  • منحصر به فرد بودن
  • قیمت

خرید عینک کائوچویی مردانه

خرید عینک کائوچویی جدید از فروشگاه بزرگ « تهران عینک »

شما عزیزان به سادگی می توانید از بین ده ها مدل فریم کائوچویی جدید و زیبا ، مدل دلخواه خود را برگزینید و سفارش خود را از طریق سایت ثبت نمایید.
ارسال فریم بدون عدسی، یک روز پس از ارسال سفارش صورت می پذیرد. (برای تهران با پیک و سایر شهرهای کشور با پست پیشتاز) کلیه فریم ها این قابلیت را دارند تا نمره دار شوند. در ذیل چند مدل پرفروش، مینیمال، ساده و جذاب را مشاهده می نمایید.

برای مشاهده کلیه مدل‌های فریم زنانه به کالکشنعینک زنانه کائوچوییمراجعه نمایید.

فریم‌ها در چهار کالکشن « عینک زنانه کائوچویی گربه ای » ،، « عینک زنانه کائوچویی گرد » ،، « عینک زنانه کائوچویی بی رنگ (شفاف) » و « عینک زنانه کائوچویی کاوردار » عرضه شده اند.

عینک کائوچویی جدید

عکس عینک طبی زنانه

برای مشاهده کلیه مدل های فریم مردانه به کالکشنعینک مردانه کائوچوییمراجعه نمایید.

فریم‌ها در پنج کالکشن « عینک مردانه کائوچویی زاویه دار » ،، « عینک مردانه کائوچویی دو پل » ،، « عینک مردانه کائوچویی گرد » ،، « عینک مردانه کائوچویی بی رنگ (شفاف) » و « عینک مردانه کائوچویی کاوردار » عرضه شده اند.

عینک کائوچویی بی رنگ

عینک کائوچویی مشکی

انواع متریال مورد استفاده در ساخت فریم های کائوچویی جدید

کائوچو (rubber) انقلابی ترین ماده در قرن بیستم محسوب می‌شد و خیلی زود تبدیل به یک ماده اصلی در صنعت عینک سازی گردید. فریم های کائوچویی در کوتاه ترین زمان به دلیل تنوع گسترده در رنگ ها، بافت ها و سبک ها محبوبیت زیادی پیدا نمودند.
قالب گیری آسان پلاستیک امکان تولید هر نوع سبک پیچیده ای از فریم ها را فراهم می آورد. انواع مختلفی از متریال وجود دارد که می توان از آن ها برای ساخت فریم های کائوچویی استفاده نمود. این متریال عبارتند از:

1- استات سلولز سبک و قابل تنظیم است!

رایج ترین و ارزان ترین فریم کائوچویی از ” زیل ” ساخته شده است که به آن ” زیلونیت ” یا ” استات سلولز ” نیز می گویند. فریم های ساخته شده از زیل بسیار سبک وزن است و به راحتی قابل تنظیم می باشد. در حال حاضر یک سبک بسیار محبوب از فریم های کائوچویی، قاب زیل لمینت شده با چند لایه رنگ است. فریم های عینک کائوچویی زیل در رنگ های بسیار متنوعی تولید می شوند.
این ماده برای اولین بار در سال 1865 کشف شد و کاربرد گسترده ای در زمینه های صنعتی دیگر دارد. در عکاسی از زیل به عنوان پایه فیلم استفاده می شود و در برخی از چسب ها جزء اساسی مواد اولیه سازنده آن است.

2- پروپیونات سلولز مبتنی بر نایلون، به راحتی قالب گیری می شود! 

ماده دوم، ” پروپیونات سلولز ” است. قاب کائوچویی ساخته شده از این ماده، مبتنی بر نایلون سبک وزن است و به راحتی برای هر سبکی قالب گیری می شود. در مقایسه با استات سلولز، پروپیونات سلولز خاصیت انعطاف پذیری کمتری دارد و سفت‌تر است. همچنین دارای خواص ضربه ای بهتر در دمای پایین می باشد. اما هنگام تنظیم این فریم پلاستیکی باید به میزان گرمایش توجه ویژه ای شود. گرمای بیش از حد وارد شده به این نوع فریم ممکن است باعث انقباض و حتی آسیب گردد. این به این دلیل است که سلولز پروپیونات مقاومت کمتری در برابر هوا دارد.

3- کولار یک ماده مقاوم برای ساخت عینک های ورزشی به شمار می رود!

کولار ماده دیگری است که توسط DuPont در سال 1965 مورد تحقیق و توسعه قرار گرفت. این یک نوع از الیاف مصنوعی پارا آرامید است. کولار در برابر ضربه بسیار قوی و مقاوم است. به همین دلیل در ساخت جلیقه ضد گلوله نظامی مورد استفاده قرار گرفته است. فریم های کائوچویی ساخته شده از کولار عمدتاً برای ساخت عینک های ورزشی کاربرد دارند.

4- نایلون قوی و سبک برای ساخت عینک های جدید، مورد استفاده قرار می گیرد!

فریم های پلاستیکی ساخته شده از نایلون از دهه 1940 شروع شد. نایلون به این دلیل توسعه یافت که فریم های پلاستیکی اولیه ترد و به راحتی شکسته می شد. یک فریم کائوچویی نایلونی از استحکام بالا و وزن سبک برخوردار است و در برابر دماهای بسیار بالا و سرد مقاوم است. بنابراین برای ساخت عینک های ورزشی نیز مناسب است. امروزه، بیشتر تولیدکنندگان عینک کائوچویی از نوعی نایلون ترکیبی استفاده می‌کنند که به تولید فریم‌های قوی و سبک کمک می‌نماید. این متریال در برابر سرما و گرما مقاوم هستند و از انعطاف پذیری و سفتی خوبی برخوردارند.

5- Optyle ، قدرت فوق العاده دارد! 

Optyle یک ماده پلاستیکی خاص است که سبک تر و قوی تر از زیل است. قاب پلاستیکی ساخته شده از optyle شبیه به قاب فلزی است که می تواند به شکل قالبی بازیابی شود. تنظیم این نوع قاب کائوچویی دشوار است و باید مراقب داغ شدن بیش از حد آن بود، زیرا ممکن است فریم را خراب کند.

ارائه انواع عینک کائوچویی جدید اورجینال و باکیفیت

فروشگاه ” تهران عینک “ با سال ها تجربه، عرضه کننده انواع فریم عینک وارداتی درجه یک و بادوام می باشد. این محصولات تنوع زیادی دارند و در کالکشن های مختلفی به فروش می رسند.

مشاهده سایر محصولات فروشگاه تهران عینک :

عینک زنانه فلزی ،، عینک زنانه بدون فریم ،، عینک مردانه فلزی ،، عینک مردانه بدون فریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *