وبلاگ

عینک مستطیلی طبی برای زاویه دار نشان دادن صورت های گرد

عینک مستطیلی طبی

فروشگاه « تهران عینک » عرضه کننده بهترین مجموعه عینک های مستطیلی با تخفیف های شگفت انگیز می باشد. عینک مستطیلی طبی اغلب برای افرادی که صورت های گرد یا بیضی دارند، مناسب تر است.

فروش جدیدترین مدل های عینک مستطیلی طبی

ما ده ها عینک مستطیلی و مربعی کاربر پسند را در این فروشگاه آنلاین ارائه می دهیم. عینک های مستطیلی در سبک های بی شماری طراحی شده اند تا متناسب با شخصیت منحصر به فرد شما باشند.

تنوع مدل های فریم عینک مردانه و فریم عینک زنانه زیاد است، به همین دلیل می توانید فریم مناسب شکل صورت و سبک زندگی‌تان را بیابید. عینک مستطیلی به دلیل تطبیق پذیری، یکی از محبوب ترین فریم های عینک خصوصاً برای آقایان است.

این عینک ها در چهار دسته بندی مجزای فلزی، کائوچویی، نیم فریم و بدون فریم عرضه شده اند. کالکشن های فریم عینک فلزی و کائوچویی یکی از بزرگترین و محبوب ترین دسته بندی ها در وب سایت ما به شمار می روند.

فریم کائوچویی مستطیل شکل

انعطاف‌پذیری فریم های کائوچویی آن‌ها را به گزینه‌ای مناسب برای فعالیت های روزمره تبدیل می‌کند. این مدل ها به خوبی می توانند سختی‌های استفاده روزانه را بدون از دست دادن شکل خود تحمل کنند. این محصولات از تنوع رنگی بالایی برخوردارند. بنابراین اگر به دنبال فریم های رنگی هستید، حتماً خرید عینک طبی ترند کائوچویی را در اولویت قرار دهید.

فریم مستطیلی جدید

فریم های فلزی

فریم های فلزی جدید ، معمولاً جزء گزینه های سبک‌ و بادوام‌ در بین متریال مختلف هستند. اگر به خوبی نمی توانید از عینک خود نگهداری کنید، بهتر است فریم های فلزی را انتخاب نمایید.

یکی از بزرگترین مزایای فریم های ساخته شده از آلیاژ آلومینیوم، تیتانیوم و فولاد ضد زنگ، راحتی و وزن سبک آن هاست. اگر نمی خواهید عینک، فشار غیرضروری به گوش یا بینی شما وارد کند، مطمئناً انتخاب فلز بهترین راه است! منیزیم سبک ترین فلز ساختاری است که باعث می شود قاب آلیاژ آلومینیوم-منیزیم از وزن بسیار پایینی برخوردار باشد. این آلیاژ همچنین در برابر خوردگی و عرق مقاوم است و ثبات رنگی بالایی دارد.

تیتانیوم یکی از بهترین مواد به کار گرفته شده در ساخت عینک های امروزی است که سبک، بادوام و مستحکم می باشد. این ماده که معمولاً برای ساخت سبک ترین عینک طبی به کار گرفته می شود، در برابر خوردگی مقاوم است. اگر تمایل دارید به راحتی قاب های خود را خم کنید، بدون اینکه تغییر شکل داده و یا شکسته شوند باید قاب های تیتانیومی را انتخاب نمایید.

مدل جدید عینک مستطیلی زنانه

نیم فریم و بدون فریم 

این مدل ها برای افرادی که می خواهند عینک مستطیلی طبی کمترین میزان دید را در صورتشان داشته باشد، مناسب است. عینک های بدون فریم سبک هستند، اما برای نمره های زیاد مناسب نیستند.

مطلب پیشنهادی
شیک ترین مدل های عینک بدون فریم – تقریباً نامرئی! 

آیا عینک مستطیلی برای صورت من خوب است؟

عینک های مستطیلی برای افرادی که صورت های گرد یا بیضی دارند، ایده آل هستند. این مدل ها دارای فریم کشیده و بازوهای کوچک هستند. عینک مستطیلی برای خانم هایی که می خواهند به صورت گرد زاویه داشته باشند، ایده آل است. در واقع با کانتور صورت باعث می شود که باریک تر به نظر برسد. این فریم ها به برجسته شدن صورت های گرد کمک می کنند.

آنچه در انتخاب فریم باید به آن توجه داشته باشید اینست که فریم باید ویژگی های صورت شما را متعادل سازد. اگر خط فک تیز یا صورت کشیده ای دارید با یک فریم گرد باید به تعادل آن کمک کنید. اگر خط فک صورت شما بدون زاویه است، فریم مستطیل یا هندسی می تواند تعادل آن را حفظ نماید. ویژگی های صورت خود را به خوبی بشناسید تا مطمئن شوید که مدل درست قاب خود را پیدا کرده اید.

فریم مردانه مستطیلی

چرا باید عینک مستطیلی بخرم؟

عینک های مستطیلی طبی کائوچویی به همان اندازه که از نظر بصری خیره کننده هستند، کاربردی هستند. این فریم ها هرگز از مُد نمی افتند. این مدل ها اغلب برای یک موقعیت کاری رسمی بهترین گزینه به شمار می روند. اگر به دنبال یک عینک هندسی با ویژگی های مدرن و اسپرت هستید، فریم مستطیلی می تواند برای شما کارایی زیادی داشته باشد.

اندازه مناسب صورت من کدام است؟

فریم عینک شما هرگز نباید پهن تر از عرض کلی صورت شما باشد. نباید در شقیقه های خود احساس سفتی کنید و لنزها نباید گونه های شما را لمس کنند.

خرید عینک در کوتاه ترین زمان

شما عزیزان می توانید مدل موردعلاقه خود را در کوتاه ترین زمان به صورت آنلاین خریداری نمایید. کلیه محصولات از کیفیت بالایی برخوردارند و قیمت مناسبی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *