وبلاگ

عینک های فلزی جدید – بسیار محکم، به همان اندازه زیبا!

عینک فلزی جدید

عینک فریکم فلزی زاویه دار چندضلعی 0745

850,000 تومان
انتخاب گزینه‌ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

عینک فریم فلزی پایین گرد 010101042

560,000 تومان
انتخاب گزینه‌ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

عینک فریم فلزی پایین گرد 01010105

680,000 تومان
انتخاب گزینه‌ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

عینک فریم فلزی پایین گرد 0101024

560,000 تومان
انتخاب گزینه‌ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

عینک‌های لبه‌دار سیمی در دهه 1920 محبوبیت زیادی داشتند و به مرور زمان جای خود را به سبک های معاصر بدون لبه و نیم‌رینگ دادند. در حال حاضر عینک های فلزی جدید از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. فلزات به کار رفته در طراحی این نوع فریم ها انواع مختلفی دارند و هرکدام از ویژگی های منحصر به فردی برخوردارند. به طور مثال فولاد ضد زنگ بسیار محکم است، آلیاژ مونل انعطاف پذیر است و آلیاژ تیتانیوم شکل پذیری عالی دارد. در پایان فریم های ساخته شده از هرنوع آلیاژ، جذابیت بصری زیادی دارند و بسیار ظریف و شیک به نظر می رسند.

خرید عینک فلزی جدید از فروشگاه ” تهران عینک “

عینک ها علاوه بر اینکه کاربرد پزشکی دارند، یکی از بهترین اکسسوری (لوازم جانبی) مد به شمار می روند و به کمک آن می توان خاص ترین استایل ها را خلق نمود.

فروشگاه « تهران عینک » وارد کننده جدیدترین فریم های مد روز، انتظار شما را از یک خرید باکیفیت برآورده می سازد. در فروشگاه آنلاین و حضوری ما می توانید منحصر به فردترین مدل های ترند روز را بیابید و به قیمت مناسب آن ها را خریداری نمایید.

فریم های فلزی زنانه شیک و جدید در سایت 

  برای مشاهده کلیه مدل‌های فریم زنانه به کالکشن ” عینک فلزی زنانه مراجعه نمایید.

فریم‌ها در چهار کالکشن « عینک زنانه فلزی زاویه دار » ،، « عینک زنانه فلزی گرد » ،، « عینک زنانه فلزی گربه ای » و « عینک زنانه فلزی کاوردار » عرضه شده اند.

عینک فلزی دخترانه

فریم های فلزی مردانه ساده و جذاب در سایت

برای مشاهده کلیه مدل های فریم مردانه به کالکشن ” عینک فلزی مردانه ” مراجعه نمایید.

فریم‌ها در چهار کالکشن « عینک مردانه فلزی زاویه دار » ،، « عینک مردانه فلزی دو پل » ،، « عینک مردانه فلزی گرد » و « عینک مردانه فلزی کاوردار » عرضه شده اند.

فریم مردانه گرد

مطلب پیشنهادی
عرضه انواع عینک کائوچویی جدید از برندهای مطرح

انتخاب بهترین مدل فریم عینک فلزی

فریم های فلزی بسیار متنوع هستند. انتخاب یک مدل عینک ایده آل به فرم صورت شما بستگی دارد. به طور مثال برای کسانی که صورت‌های گرد دارند، استفاده از فریم‌های فلزی مربع و مستطیل شکل، گردی صورت این افراد را متعادل می سازد. یا جذابیت صورت های زاویه دار با فریم‌های فلزی براق گرد چند برابر می شود. همچنین برای جذاب تر شدن استایل خانم ها، فریم های فلزی مدل گربه‌ای یک ایده منحصر به فرد به حساب می آید.

عینک فلزی جدید

انتخاب رنگ مناسب

تأثیر رنگ ها را در اکسسوری های مد نباید نادیده گرفت. این امر در مورد فریم های عینک نیز صادق است. وقتی صحبت از عینک می شود، همه به یاد فریم های مشکی می افتند، این درحالیست که دامنه طیف رنگی مورد استفاده در ساخت عینک گسترده است. از رنگ های فانتزی گرفته تا نقره ای و طلایی برای طراحی عینک کاربرد دارند. در حال حاضر گزینه های تک رنگ، دو رنگ و چند رنگ فریم های فلزی جدید طرفداران زیادی دارد و استقبال زیادی از خرید عینک های فانتزی خصوصاً از سوی خانم ها شده است.

عینک فلزی زنانه

مزایای عینک های فلزی جدید

فریم های فلزی جدید ، معمولاً جزء گزینه های سبک‌ و بادوام‌ در بین متریال مختلف هستند. اگر به خوبی نمی توانید از عینک خود نگهداری کنید، بهتر است فریم های فلزی را انتخاب نمایید.

یکی از بزرگترین مزایای فریم های ساخته شده از آلیاژ آلومینیوم، تیتانیوم و فولاد ضد زنگ، راحتی و وزن سبک آن هاست. اگر نمی خواهید عینک، فشار غیرضروری به گوش یا بینی شما وارد کند، مطمئناً انتخاب فلز بهترین راه است! منیزیم سبک ترین فلز ساختاری است که باعث می شود قاب آلیاژ آلومینیوم-منیزیم از وزن بسیار پایینی برخوردار باشد. این آلیاژ همچنین در برابر خوردگی و عرق مقاوم است و ثبات رنگی بالایی دارد.

تیتانیوم یکی از بهترین مواد به کار گرفته شده در ساخت عینک های امروزی است که سبک، بادوام و مستحکم می باشد. این ماده همچنین در برابر خوردگی مقاوم است. اگر تمایل دارید به راحتی قاب های خود را خم کنید، بدون اینکه تغییر شکل داده و یا شکسته شوند باید قاب های تیتانیومی را انتخاب نمایید.

فریم خلبانی مردانه

پدهای بینی قابل تنظیم یکی دیگر از مزایای مهم قاب فلزی است. اگر پل عینک جا نیفتد، دائماً روی صورت شما می لغزد! در اغلب فریم های فلزی جدید به راحتی می توانید بالشتک را روی بینی خود سفت کنید تا مشکل لغزش برطرف شود. پدهای روی بینی راحتی بیشتری به فریم‌های شما می‌بخشند و فشاری را که ممکن است بر روی بینی خود در اثر ساییدگی طولانی مدت احساس کنید، کاهش می‌دهند.

فروش آنلاین عینک طبی، آفتابی، انواع عدسی و لنز (انواع فریم عینک زنانه و فریم عینک مردانه)

برای شما مشتریان گرامی بهترین مدل ها را عرضه داشته ایم، زیرا معتقدیم مشتریان ما باید از خاص ترین استایل ها برخوردار باشند.

مشاهده سایر محصولات فروشگاه تهران عینک :

عینک زنانه کائوچویی ،، عینک زنانه بدون فریم ،، عینک مردانه کائوچویی ،، عینک مردانه بدون فریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *