وبلاگ

انواع عینک طبی گرد مردانه – شیک با جذابیتی کلاسیک!

عینک طبی گرد مردانه

فروشگاه « تهران عینک » با عرضه به روزترین مدل های عینک طبی گرد مردانه ، این محصولات را با قیمت های مناسبی در اختیار مشتریان عزیز خود قرار می دهد. در متن ذیل می توانید با خصوصیات فریم های دایره ای آشنا شوید و آن را با استایل خود تطبیق دهید.

عینک طبی گرد مردانه

فریم‌های گرد، جذابیت کلاسیکی خوبی را به نمایش می‌گذارند که هم جاودانه و هم شیک هستند. قدمت استفاده از این عینک‌های گرد به قرن سیزدهم بازمی‌گردد، زمانی که فریم‌ها با استفاده از مواد سنگین مانند آهن و چرم ساخته می‌شدند. در قرن حاضر، عینک های طبی و آفتابی گرد یکی از اکسسوری های جذاب دنیای مد به شمار می روند. فریم های دایره‌ای به عنوان نمونه‌ای از تطبیق‌پذیری و جذابیت میان سایر پلتفرم‌ها، در بین سیاستمداران، بازیگران، موسیقی‌دانان، هنرمندان، نمادهای مد و … بسیار محبوب می باشند.

نحوه انتخاب عینک گرد مناسب برای مردان

فریم های گرد از متریال مختلفی ساخته می شوند. انتخاب فریم مناسب میان انواع عینک کائوچویی، فلزی و یا بدون فریم به سلیقه شما و نوع کاربرد آن بستگی دارد. اگر به دنبال عینک های بزرگ با جلوه بیشتری هستید، فریم های کائوچویی بهترین گزینه برای شما هستند. اگر به دنبال خلق یک استایل روشنفکرانه تر هستید، فریم های فلزی گزینه خوبی به شمار می روند. به یاد داشته باشید یک عینک فلزی گرد ساده و در عین حال شیک با همه لباس ها به خوبی ست می شود. یک هودی یا یقه اسکی با شلوار جین در زمستان یا یک تیشرت رنگی در تابستان با استایل عینک گرد شما سازگاری خواهد داشت.

عینک گرد مردانه

کدام فرم صورت با عینک های گرد بهتر به نظر می رسد؟

بهترین فرم صورت برای انتخاب یک فریم طبی گرد، صورت مستطیلی با خط فک مربعی شکل می باشد. در این حالت فریم دایره ای می تواند تعادل طبیعی را در صورت هایی با زوایای تیزتر به وجود آورد.

عینک طبی گرد بزرگ

البته این بدان معنا نیست که شخصی با صورت گرد نمی تواند از عینک دایره ای استفاده کند! این افراد بهتر است فریم های گرد شفاف یا عینک های بدون فریم را انتخاب نمایند.

صورت های بیضی کمی پهن تر از صورت های مستطیلی هستند. افراد با این فرم صورت می توانند از هر نوع فریمی که می خواهند استفاده کنند، از جمله عینک گرد.

عینک طبی گرد کائوچویی

فریم ها باید چه رنگی انتخاب شوند؟

رنگ یک فریم باید براساس رنگ پوست شما انتخاب شود – عینک طبی گرد مردانه یا دایره ای در رنگ ها و ضخامت های مختلفی وجود دارد. بنابراین مدلی را پیدا کنید که با رنگ پوست، چشم ها و رنگ موهای شما مطابقت داشته باشد.

به عنوان مثال، اگر پوست روشن، ته رنگ گرم‌تر و موهایی با رنگ روشن دارید، عینک‌های رنگی یا سایه روشن‌تر را انتخاب کنید تا رنگ طبیعی خود را بهتر نشان دهید. پوست های تیره تر باید رنگ های پُررنگ تری را انتخاب کنند که مکمل رنگ پوست آن ها گردد. وقتی فریم‌های تیره‌تری را انتخاب می کنید، چشم‌هایتان را برجسته می‌کند و در عین حال رنگ ملایم‌تری به خط فک برجسته‌تان می‌دهد. در هنگام خرید عینک به یاد داشته باشید چشم‌ها مشخص‌ترین ویژگی صورت شما هستند و از آنجایی که عینک‌های گرد یا دایره‌ای تمرکز افراد را به چشم‌های شما جلب می‌کنند یک گزینه عالی برای انتخاب به شمار می روند.

عینک طبی گرد کائوچی

آیا برای خرید عینک طبی گرد مردانه آماده هستید؟

اکنون که می‌دانید به دنبال چه چیزی هستید، می‌توانید مدل های مختلف فریم‌های گرد طبی و آفتابی را در سایت « فروشگاه تهران » مشاهده نمایید. کلیه محصولات این فروشگاه از برندهای مطرح خارجی عرضه می گردند و دوام و کیفیت بسیار بالایی دارند.

تنوع مدل ها زیاد است. شما آقایان عزیز می توانید به راحتی یک فریم طبی مناسب برای رانندگی با عدسی محافظت کننده در برابر اشعه ماوراء بنفش یا یک فریم طبی شیک جذاب برای اداره یا شرکت یا یک فریم غیر طبی برای خاص تر شدن استایل خود انتخاب نمایید.

انواع عینک مردانه بدون فریم ،، عینک مردانه کائوچویی  و عینک مردانه فلزی را با قیمت های مناسب از ما خریداری نمایید.

فریم عینک گرد فلزی

مطلب پیشنهادی
عینک های فلزی جدید – بسیار محکم، به همان اندازه زیبا!

فروش آنلاین فریم عینک مردانه طبی، آفتابی، انواع عدسی و لنز

با مراجعه به اپتومتریست‌های واجد شرایط، یک آزمایش چشمی انجام دهید تا به شما بگویند به چه نسخه‌ای نیاز دارید و چه نوع عدسی برایتان مناسب‌تر است. ما بهترین نوع عدسی ها را برای شما عرضه داشته ایم. اگر قصد خرید یک عینک آفتابی گرد را دارید – (با عدسی طبی یا بدون آن) – باید علاوه بر ظاهر فریم، به فکر حفاظت از چشمان خود در برابر اشعه های مضر ماوراء بنفش (UV) خورشید باشید. قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش در طول زمان می تواند مشکلاتی نظیر آب مروارید و دژنراسیون ماکولا را به وجود آورد. بنابراین حتماً به دنبال عینک آفتابی باشید که دارای لنزهای باکیفیت با محافظت 100٪ در برابر اشعه ماوراء بنفش است. شما مشتریان گرامی می توانید باکیفیت ترین عدسی های مخصوص عینک آفتابی را در فروشگاه ما پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *