وبلاگ

آشنایی با عملکرد عینک های شب و روز

عینک شب و روز

عینک ترکیب کائوچو فلز گربه ای دوکاوره دسته فلزی 01084

1,200,000 تومان
انتخاب گزینه‌ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

این مدل از عینک ها نوع خاصی از Transitions هستند که می توانند در هر زمانی از شبانه روز مورد استفاده قرار گیرند. چه در شب و در یک محیط کم نور، چه در اواسط روز در زیر نور مستقیم خورشید. در واقع انواع عینک کاور دار را می توان به نوعی در دسته فریم های شب و روز قرار داد.

عینک شب و روز مردانه و زنانه

مهم ترین ویژگی عینک های روز، محافظت از چشم در برابر اشعه ماورابنفش نور خورشید است. در واقع امواج مضر، پس از ورود به لنز آن را فیلتر کرده و از آسیب به چشم خودداری می نمایند. فریم های روز اغلب از لنزهای تیره تری ساخته می شوند و به نوعی شبیه فریم های آفتابی عمل می کنند.

در مقابل عینک دید در شب برای بهبود دید در نور کم طراحی شده است. این محصول به عنوان عینک رانندگی نیز استفاده می شود. این فریم ها با مواد ضد انعکاس پوشیده شده اند و برای بهبود دید فعالیت در نور شب بسیار مناسب هستند اولویت اول در کاهش کنتراست و درخشندگی نورهای خیره کننده می باشد. عینک شب کاملاً مناسب افرادی است که دارای چشم‌های حساسی هستند. در واقع هر نوع فعالیت در مواجهه با نورهای شدید در شب راحت تر خواهد بود.

عینک شب و روز

استفاده از لنزهای زرد برای کدام موقعیت مناسب است؟

بهتر است بدانید لنزهایی با انتقال نور کمتر از 75 درصد برای رانندگی در شب نامناسب هستند. لنزهای رنگی زرد برای رانندگی در شب توصیه نمی شود. کارشناسان معتقدند لنزهای زرد در واقع باعث می شوند نور کمتری به چشم شما برسد و دیدن آن را سخت تر می کند. آن ها در واقع برای کمک به دید شما در طول روزهایی با هوای مه آلود و نور کم عملکرد بهتری دارند. همچنین برای ورزش اسکی روی برف یک گزینه کاملاً مناسب به شمار می روند.

خرید بهترین عینک برای رانندگی در شب

توصیه می شود با برنامه ریزی برای یک معاینه جامع چشم با پزشک متخصص خود مشورت نمایید. در واقع بسیاری از افرادی که فکر می کنند دیدشان خوب است از اینکه متوجه می شوند در شب با عینک جدید چقدر واضح تر می توانند ببینند شگفت زده می شوند. حتی مقدار کمی اصلاح عیب انکساری می تواند تفاوت قابل توجهی ایجاد کند. از طرف دیگر، اگر به دلیل داشتن نزدیک بینی، دوربینی یا آستیگماتیسم به عینک طبی نیاز دارید، لنزهای اصلاحی شفاف با پوشش ضد انعکاس (AR) گزینه مناسبی هستند.

مطلب پیشنهادی
عینک خلبانی مردانه

عینک مسدود کننده نور آبی

امروزه محصولات الکترونیکی مانند تلفن همراه و کامپیوتر به ابزاری ضروری در زندگی ما تبدیل شده اند. در حالی که این محصولات با تکنولوژی بالا برای ما راحتی و سرگرمی را به ارمغان می آورند، علائمی مانند خستگی چشم و نزدیک بینی را نیز به همراه دارند. به همین دلیل عینک های مسدود کننده نور آبی نیز مورد توجه همگان قرار گرفته است. عینک ضد آبی فقط برای افرادی مناسب است که برای مدت طولانی از محصولات الکترونیکی استفاده می کنند، نه برای افرادی که از نظر بینایی خسته هستند.

قرار گرفتن در معرض چنین نور آبی غیرطبیعی قوی برای مدت طولانی هر روز، به ویژه برای نوجوانان و کودکان، نیاز به توجه بیشتری دارد. استفاده از فیلتر ضد نور آبی ضروری است، اما همه نورهای آبی را نمی توان فیلتر کرد. زیرا نور آبی پس از فیلتر شدن بیش از حد، در ترشح ملاتونین بدن اختلال ایجاد می کند و بر خواب تأثیر می گذارد. بنابراین، هنگام انتخاب عینک مسدود کننده نور آبی، باید مطابق با وضعیت چشمان خود انتخاب مناسبی داشته باشید.

استایل مدرن با عینک های شب و روز

فریم های کاوردار اغلب به صورت مدرن طراحی می شوند. در واقع فریم های با سبک کلاسیک عمدتاً در این دسته قرار نمی گیرند. این فریم ها به اشکال مختلفی تولید می شوند و برای هر نوع فرم صورت مناسب هستند. به کمک این فریم های مدرن می توان استایل کژوال، مینیمالیستی، ماکسیمال، وینتیج و … را خلق نمود.

عینک کاور دار

سخن پایانی

در پایان، اینکه آیا از عینک رانندگی در شب استفاده می کنید یا نه، به خودتان بستگی دارد و اینکه چه چیزی برای شما بهترین کارکرد را دارد. فقط به خاطر داشته باشید که برخی از گزینه ها فقط برای استفاده در روز مناسب تر هستند، مانند لنزهای پلاریزه و برخی از گزینه ها فقط برای استفاده در شب مناسب تر می باشند.

فریم کاور دار مردانه

فروش انواع فریم کاوردار با بهترین قیمت

در فروشگاه آنلاین « تهران عینک » می توانید جدیدترین مدل های عینک شب و روز را خریداری نمایید. برای مشاهده انواع مدل موردنظر به دسته بندی های ذیل مراجعه نمایید.

عینک زنانه فلزی کاوردار ،، عینک زنانه کائوچویی کاوردار ،، عینک مردانه فلزی کاوردار ،،  عینک مردانه کائوچویی کاوردار

کلیه فریم ها وارداتی هستند و از بهترین درجه کیفی برخوردار می باشند. این محصولات با قیمت های بسیار مناسبی عرضه می گردند. برای خرید هریک از محصولات کافیست آن را به سبد خرید خود وارد نمایید. پس از تکمیل سفارش، محصول در کوتاه ترین زمان ارسال می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *