وبلاگ

عرضه سبک ترین انواع عینک طبی

سبک ترین عینک طبی

عینک فریکم فلزی زاویه دار چندضلعی 0745

850,000 تومان
انتخاب گزینه‌ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

عینک فریم فلزی پایین گرد 010101042

560,000 تومان
انتخاب گزینه‌ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

عینک فریم فلزی پایین گرد 01010105

680,000 تومان
انتخاب گزینه‌ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

عینک فریم فلزی پایین گرد 0101024

560,000 تومان
انتخاب گزینه‌ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

تیتانیوم سبک ترین ماده فلزی مورد استفاده در ساخت فریم عینک است. این فلز علاوه بر وزن کم، دوام زیادی دارد و در برابر خوردگی مقاوم است. از دیگر فناوری های جدید در تولید فریم استفاده از مواد مهندسی شده Ultem می باشد که بسیار سبک وزن، بادوام و مقاوم در برابر حرارت تا 400⁰ است. سبک ترین عینک طبی معمولاً از یکی از این دو ماده ساخته می شود.

فروش سبک ترین مدل های عینک طبی

عینک‌های بسیار سبک فروشگاه « تهران عینک » یک گزینه عالی برای استفاده روزانه است. اگر در طول روز جمله ” عینک من خیلی سنگینه ، خسته ام کرده ” را به دفعات تکرار می کنید حتماً آن را با یک فریم تیتانیومی جایگزین نمایید. این فریم ها در اشکال مدرن و کلاسیک، با هرنوع استایل هماهنگی و همخوانی دارند و در عین حال بسیار کاربردی هستند.

فریم های سبک وزن عرضه شده در این فروشگاه به گونه ای طراحی شده اند که عمر طولانی داشته باشند. مواد بادوام آن ها از جمله اولتم و تیتانیوم، کمتر در معرض شکستگی هستند. در برابر سایش و خوردگی روزمره مقاوم بوده و چگالی کمی دارند.

سبک ترین عینک طبی

مطلب پیشنهادی
آشنایی با عملکرد عینک های شب و روز

خصوصیات فریم های عینک تیتانیومی

از مهم ترین ویژگی های عینک های تیتانیومی و Ultem می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • ضد حساسیت
  • ثبات ابعادی
  • راحتی
  • قدرت
  • انعطاف پذیر
  • مقاوم در برابر خوردگی
  • مقاوم در برابر شعله

تیتانیوم نوعی فلز واسطه، قوی و در عین حال کم چگالی است. فریم‌های دارای قطعات تیتانیومی قدرت مقاومت در برابر سایش و پارگی روزمره را دارند و در عین حال سبک می باشند. استحکام تیتانیوم باعث می شود که یک قاب عینک بادوام، کمتر مستعد شکستگی و نیاز به تنظیمات کمتری داشته باشد.

فریم عینک تیتانیومی

خصوصیات فریم های عینک اولتم

Ultem یک ترموپلاستیک با کارایی بالا است که برای فریم عینک مناسب است، زیرا سخت و انعطاف پذیر می باشد. این محصولات با قابلیت خم شدن، می توانند به شکل اولیه خود بازگردند. Ultem نسبت مقاومت به وزن بالایی دارد، به این معنی که یک ماده بسیار قوی و بادوام است. فریم های مبتنی بر Ultem راحت تر از فریم های استات سنتی رنگ پذیرند و کمتر در معرض شکستگی می باشند.

عرضه پرفروش ترین و سبک ترین انواع عینک طبی

از کالکشن بزرگ سبک ترین عینک طبی در دو دسته بندی « فریم عینک زنانه » و « فریم عینک مردانه » با ده ها طرح و رنگ متنوع دیدن فرمایید. این محصولات کیفیت بالایی دارند و با قیمت های مناسبی عرضه می گردند.

فریم های چشم گربه ای

قاب‌های عینک فلزی چشم گربه‌ای با طراحی خاص و سبک خود ظاهری پیچیده را ارائه می‌دهند. این فریم‌ها که از فلزات سبک وزن ساخته شده‌اند، نه تنها کاملاً راحت هستند، بلکه بسیار بادوام و کاربردی می باشند. این مدل ها که مورد پسند اغلب خانم ها قرار می گیرند، ترکیبی عالی از ظرافت و جذابیت بصری هستند که به خلق استایل منحصر به فرد شما کمک می نمایند.

مشاهده کالکشن عینک زنانه فلزی گربه ای

فریم های بی رنگ (شفاف)

این فریم ها برای کسانی طراحی شده اند که عاشق مینیمالیسم هستند. مدل های سبک وزن با ظاهر زیبای خود یک گزینه راحت و مدرن برای استفاده روزمره می باشند.

مشاهده کالکشن عینک زنانه کائوچویی بی رنگ

عینک گرد 

فریم های عینک فلزی جدید گرد مردانه تیتانیومی با شکل کلاسیک خود، فوق العاده سبک هستند. ساختار مستحکم آن ها تضمین می کند که می توانند در برابر سایش و پارگی روزانه مقاومت کنند و در عین حال جذابیت مینیمالیستی خود را حتی در فریم های استات حفظ کنند. این فریم های سبک برای عینک های طبی مناسب هستند.

مشاهده کالکشن عینک مردانه فلزی گرد

مطلب پیشنهادی
عینک خلبانی مردانه

خرید آنلاین سبک ترین عینک های طبی

فروشگاه « تهران عینک » ارائه دهنده سبک ترین عینک های طبی می باشد. مدل های مدرن و جدید وارداتی از بهترین کیفیت و دوام برخوردارند. محصولات این مجموعه در اشکال، طرح ها و رنگ های متنوعی عرضه می گردند و دارای قیمت های مناسبی می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *