وبلاگ

عینک خلبانی مردانه

عینک خلبانی مردانه

عینک فریم فلزی دوپل خلبانی 010101045

620,000 تومان
انتخاب گزینه‌ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

عینک فریم فلزی دوپل خلبانی 010101073

848,000 تومان
انتخاب گزینه‌ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

عینک فریم فلزی دوپل خلبانی 010101052

910,000 تومان
انتخاب گزینه‌ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

عینک فریم فلزی دوپل خلبانی 010101056

448,000 تومان
انتخاب گزینه‌ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

عینک فریم فلزی دوپل خلبانی 010101057

448,000 تومان
انتخاب گزینه‌ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

عینک خلبانی مردانه یکی از جدیدترین مدل های ترند شده در سال های اخیر است که طی مدت کوتاهی توانست طرفداران زیادی را به سوی خود جلب نماید. این مدل چهره فرد را به خوبی برجسته می کند و ظاهری جدی دارد. فریم خلبانی در سبک ها و رنگ های مختلف موجود است. این مدل ها همچنین به طور اختصاصی در طرح های اسپرت مناسب ورزشکاران و علاقه مندان به تناسب اندام طراحی شده اند. عینک آفتابی خلبانی اسپرت برای زمانی که در فضای باز و فعالیت های ورزشی انجام می دهید بسیار مناسب است. (به طور مثال در حین بازی تنیس- بازی گلف و …)

فروش عینک خلبانی مردانه (عینک هوانوردی)

در فروشگاه « تهران عینک » می توانید انواع فریم عینک را به هر شکل و فرمی که دوست دارید پیدا کنید. بهترین فریم عینک باید بیشترین تناسب را با فرم صورت شما داشته باشد. در این فروشگاه بزرگ آنلاین و حضوری می توانید انواع فریم های وارداتی را در دسته بندی های مجزا مشاهده نمایید:

عینک مردانه کائوچویی ،، عینک مردانه فلزی ،، عینک مردانه بدون فریم

عینک های هوانوردی اغلب از فلز ساخته می شوند، اما مدل های کائوچویی نیز در بازار موجود است. در فروشگاه « تهران عینک » می توانید مدل های ساخته شده از هر دو جنس را خریداری نمایید.

عینک خلبانی مردانه

بهترین فرم صورت برای فریم خلبانی کدام است؟

عینک خلبانی مردانه با شکل قطره‌ای بزرگ و گوشه‌های گرد، بهترین گزینه برای افرادی است که فرم صورتشان به شرح زیر است:

صورت با شکل مستطیلی: از آنجایی که عدسی های خلبانی ارتفاع بلندتری دارند، تعادل خوبی را برای صورت های بلند و باریک (یا کشیده) فراهم می کنند. عینک طبی مشکی هوانوردی یک گزینه عالی برای افراد دارای صورت های مستطیلی می باشد.

شکل قلب (یا V شکل): نحوه شکل گیری عدسی های خلبان توجه فرد را به سمت پایین و بیرون به گوشه های فریم منحرف می کند. این برای افرادی که نیمه بالایی صورتش بازتر از نیمه پایینی به نظر می رسد خوب است. زیرا کنتراست عالی ایجاد می کند. به عنوان مثال، افرادی که دارای خطوط فک نوک تیز یا باریک، یا خطوط ابروهای قابل توجه هستند، با این مدل واقعا عالی به نظر خواهند رسید.

صورت‌های زاویه‌دار (تیز یا برجسته): عینک‌های هوانوردی در نرم کردن ویژگی‌های صورت های تیز عمل می کند.

عینک کائوچویی جدید

عینک خلبانی مردانه یک اکسسوری شیک برای آقایان خوش پوش

برخی از مردان با عینک بهتر به نظر می رسند. اگر فکر می‌کنید شما هم یکی از آن‌ها هستید، اما چشم شما سالم است، می توانید از عینک به عنوان یک اکسسوری استفاده نمایید. عینک های خلبانی (هوانوردی) با شیشه های رنگی بهترین گزینه به عنوان یک اکسسوری جذاب و شیک برای آقایان به شمار می روند.

فریم عینک خلبانی جدید مردانه

انواع عینک های فلزی جدید

در گذشته، قاب های فلزی از مونل که مخلوطی از نیکل و مس است ساخته می شد. این ماده پرکاربردترین ماده فلزی در ساخت عینک های فریم فلزی است و ویژگی های چکش خواری خوب و مقاومت در برابر خوردگی را دارد. با این حال، هر کسی که به نیکل حساسیت دارد، ممکن است نتواند از این نوع عینک با فریم فلزی استفاده کند.

با توسعه فناوری صنعتی، مواد فلزی بیشتری برای ساخت قاب های فلزی مناسب هستند، مانند تیتانیوم، فولاد ضد زنگ و آلومینیوم و غیره.

تیتانیوم یک فلز خاکستری نقره ای است که سبک، بادوام، قوی و مقاوم در برابر خوردگی است. مهم ترین عامل ضد حساسیت بودن آن است. به طور کلی، قاب فلزی تیتانیوم از یک آلیاژ ساخته شده است، به این معنی که معمولا با مقداری نیکل یا مس مخلوط می شود، اما نه 100 درصد تیتانیوم.

فولاد ضد زنگ جایگزین دیگری برای تیتانیوم است که آلیاژی از فولاد و کروم یا سایر عناصر فلزی است. از ویژگی های فولاد ضد زنگ می توان به وزن سبک، سمیت کم، قالب گیری آسان و استحکام اشاره کرد. اکثر قاب های فلزی فولاد ضد زنگ بدون نیکل هستند بنابراین از پوست محافظت می کنند. در همین حال، فولاد ضد زنگ به راحتی در دسترس است و قیمت مناسبی دارد. این قطعا یک انتخاب عالی برای فریم های عینک خلبانی مردانه فلزی است.

مطلب پیشنهادی
عینک کاور دار چیست و چه کاربردی دارد؟

سفارش عینک با قابلیت حذف نورهای مضر برای چشم

نور آبی می تواند همه جا باشد، اما قرار گرفتن زیاد در معرض آن مضر است. امواج نور آبی کوتاه ترین طول موج را دارند و دارای بیشترین مقدار انرژی هستند. معنی آن این است که با تابش خیره کننده خود، کنتراست بصری را کاهش می دهد و بر وضوح دید تأثیر منفی می گذارد. از جمله منابع مصنوعی نور آبی می توان به موارد ذیل اشاره نمود: نور لامپ های LED، تلفن های همراه و صفحه نمایش کامپیوتر.

نگاه طولانی مدت به آن ها می تواند باعث خستگی چشم و سردرد شود. می‌توانید عینک‌هایی را بخرید که نور آبی را از منابع مصنوعی مسدود می‌کنند. در واقع نور آبی را فیلتر می‌نمایند. برای این منظور باید عدسی خود را با این قابلیت سفارش دهید. بهتر است بدانید آزمایش های زیادی برای تعیین اینکه آیا عینک شما به درستی از چشمان شما محافظت می کند وجود دارد.

عرضه جدیدترین مدل ها – خرید عینک در سایت « تهران عینک »

تنوع مدل های عینک طبی گرد مردانه ، فریم های مستطیلی ، زاویه دار (هندسی) و .. در سایت « تهران عینک » زیاد است. از میان ده ها مدل می توانید رنگ، طرح و جنس دلخواه را انتخاب نموده و به سادگی از طریق سایت سفارش دهید.

انواع عینک طبی لاکچری را از سایت « تهران عینک » به قیمت مناسب خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *