وبلاگ

عینک گربه ای طبی کلاسیک با ظاهری شیک و مدرن

عینک گربه ای طبی

عینک ترکیب کائوچو فلز گربه ای دوکاوره دسته فلزی 01084

1,200,000 تومان
انتخاب گزینه‌ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

عینک فریم کائوچویی دوپل زاویه دار کاوردار 010190

690,000 تومان
انتخاب گزینه‌ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

عینک فریم کائوچویی گربه ای 010101278

780,000 تومان
انتخاب گزینه‌ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

عینک های چشم گربه ای که در دهه 1950 از جمله فریم های کاملاً مدرن به حساب می آمدند، توجهات زیادی را در آن زمان به خود جلب نمودند. این اتفاق بعد از دیده شدن این عینک بر روی چشمان بازیگر معروف فیلم « صبحانه در تیفانی » رخ داد. استقبال از خرید عینک گربه ای طبی چند برابر شد و این مدل ها هنوز هم طرفداران زیادی دارند. هم اکنون فریم های گربه ای در دسته مدل های کلاسیک قرار دارند، اما به دلیل ویژگی های ظاهری متمایز از سایر فریم ها جزء اکسسوری های مدرن به شمار می روند.

عینک گربه ای طبی

عینک های گربه ای طبی به اغلب چهره ها جذابیت خاصی می بخشند. لبه بالایی در کنار شقیقه به شکل اغراق‌آمیزی چشم ها را کشیده تر نشان می دهد و قوس مناسب فریم در بالای استخوان گونه به برجسته شدن گونه ها کمک می نماید.

از آنجایی که روند ساخت عینک‌های چشم گربه‌ای در طول نیم قرن به تکامل رسیده است، بنابراین گزینه های زیادی را پیش روی خود خواهید داشت. در حال حاضر تنوع این محصولات زیاد است و به رنگ های مختلفی عرضه شده اند.

عینک گربه ای طبی

آیا می توانم یک عینک گربه ای طبی داشته باشم؟ 

این عینک ها آنقدر همه کاره هستند که تقریباً برای هرکسی خوب به نظر می رسند. به‌علاوه، عینک‌های آفتابی چشم گربه‌ای مدرن در اشکال، اندازه‌ها، رنگ‌ها و اندازه‌های فریم بسیار متفاوت هستند – حتی بال‌های اصلی آن می‌تواند ظریف یا ضخیم باشد. در مورد عینک های گربه ای، بیشتر این سوال مطرح می شود که کدام فرم صورت با این نوع فریم ها سازگار است؟

 صورت بیضی

صورت بیضی شکل با استخوان گونه هایی که کمی پهن تر از پیشانی یا چانه هستند، مشخص می شود. صورت‌های بیضی شکل معمولاً با هر نوع فریم عینک طبی سازگار هستند، بنابراین با فریم های چشم گربه ای هم می توانند هماهنگ شوند. جسور باشید و فریم هایی ترکیب شده با بدلیجات را انتخاب نمایید.

فریم جدید چشم گربه ای کائوچویی

صورت گرد 

صورت گرد دارای ارتفاع و عرض یکسان و خط فک به شکل دایره است. در حالی که بسیاری از فریم‌ها روی صورت‌های گرد خوب به نظر می‌رسند، عینک‌های زاویه‌دار بهترین عملکرد را دارند. شکل سنتی چشم گربه‌ای با بال‌های اغراق‌آمیز، توجه را به سمت بالا جلب می‌کند و می‌تواند صورت پهن‌تر را لاغرتر نماید.

عینک گربه ای طبی

صورت مربع

با فرم صورت مربعی، می توانید به طور موثر یک خط مستقیم در امتداد دو طرف صورت خود، از پیشانی تا فک بکشید. از آنجایی که صورت‌های مربعی خطی‌تر هستند، فریم‌های گردتر یا منحنی‌تر تمایل به تضاد خوبی با شکل صورت شما دارند و خطوط قوی و زاویه‌دار را نرم می‌کنند. در این حالت، شما به دنبال عینک طبی گربه ای باشید که بیشتر شبیه عینک های گرد به نظر برسد و زاویه بال آن کمتر و نوک آن تیزتر باشد.

مطلب پیشنهادی
عینک طبی مشکی با هر نوع استایلی هماهنگ است!

الماسی 

افرادی که صورت الماسی دارند، از گونه های برجسته تری برخوردارند که از پیشانی یا چانه شان پهن تر است. از آنجایی که این افراد، گونه‌های قوی‌تری نسبت به خط ابرو دارند، تاثیر بخشیدن به خط ابرو بدون افزایش حجم غیر ضروری به گونه‌ها، حائز اهمیت است. با توجه به اینکه عینک های گربه ای از قبل بر خط ابرو تأکید دارند، بهتر است برای صورت های الماسی از فریم های نیمه بدون لبه یا لبه های بسیار ظریف استفاده شود.

فریم جدید

عینک گربه ای طبی برای صورت قلبی

صورت قلبی شکل دارای پیشانی و گونه هایی با عرض یکسان است و چانه به طور قابل توجهی نازک تر است. چشم‌های گربه‌ای در اینجا کمی پیچیده‌تر هستند، زیرا به‌جای تضاد، خطوط صورت قلبی شکل را تقلید می‌کنند. توصیه استاندارد این است که به دنبال بال های ظریف‌تر باشید که شبیه به یک فریم D کمی بالدار است.

مستطیلی 

شکل صورت مستطیلی شبیه به صورت بیضی است که از عرض آن بلندتر است، اما خط گونه بلند و صاف است. اشکال برجسته و جزئیات تزیینی در ناحیه شقیقه برای این فرم صورت مناسب است، بنابراین عینک های گربه ای به خوبی دیده خواهند شد.

مطلب پیشنهادی
استایلی متفاوت با خاص ترین مدل های عینک دخترانه شیک

خرید اینترنتی عینک طبی و عینک آفتابی چشم گربه ای

اگر به دنبال عینک گربه ای طبی مناسب هستید، می توانید در صفحات « عینک زنانه کائوچویی گربه ای » ،، « عینک زنانه فلزی گربه ای » ،، « عینک زنانه بدون فریم گربه ای » جدیدترین مدل ها روز را دنبال نمایید. با خرید آنلاین به سادگی می توانید فریم خود را سفارش دهید. کلیه فریم های وارداتی ما از کیفیت مورد تایید کارشناسان برخوردارند و ثبات رنگی و دوام زیادی دارند.

در سایت « تهران عینک » می توانید فریم های طبی یا غیر طبی با رنگ عالی و شکل دقیقی را پیدا کنید که به جذاب تر شدن ویژگی های صورت شما کمک می نمایند. برای خرید عینک کافیست سفارش خود را در سایت ثبت نمایید. محصول در کوتاه ترین زمان به درب منزل شما در تمام نقاط ایران ارسال می گردد.

فروشگاه بزرگ و تخصصی « تهران عینک » را دنبال کنید!   

جدیدترین مدل های فریم عینک طبی و غیر طبی را می توانید را در سایت تخصصی تهران عینک مشاهده بفرمایید. بیش از صدها مدل در سایت موجود است که برای راحت تر شدن انتخاب شما عزیزان در دسته بندی های مختلفی قرار گرفته اند.

برای مشاهده محصولات به صفحات ذیل مراجعه نمایید:

خرید « فریم عینک مردانه » یا  « فریم عینک زنانه »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *